Yardım – Destek

Vipes'ten Alışveriş Yapmak Güvenli Mi?

Sitemiz, 128 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan SSL Sertifikası kullanılmaktadır. vipes.com.tr alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgilerinin tamamı kesinlikle kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişilerle paylaşılmaz.

Toptan satışınız var mı?

vipes.com.tr sitemiz üzerinden sadece perakende satış yapmaktayız. Ancak mağazalarımızdan toptan satış ile ilgili destek alabilirsiniz.

Çerez Politikası

İnternet sayfası akışımızı analiz etmemize, hizmetlerimizi kişiselleştirme, içerik ve reklamlarımızı ölçmemize ve güvenliğimizi geliştirmemize yardımcı olması amacıyla bazı sayfalarımızda “çerezler” kullanmaktayız.
Çerezler hakkında bilmeniz gereken birkaç önemli husus şöyledir:
* Çerezleri, sizleri belirlemek ve oturumunuzun açık kalmasını sağlamak amacıyla kullanıyoruz.
* Çoğu çerezler “oturum çerezleri” dir, yani oturumun kapatılması ile sabit sürücünüzden otomatik olarak silinmektedir.
* Bazı özellikleri, yalnızca çerezlerin kullanılması halinde sunmaktayız.

Nasıl sipariş verebilirim?

Almak istediğiniz ürünleri “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak sepetinize ekleyin. Sepetinizde ürünleri topladıktan sonra SATIN AL butonuna tıklayınız.

Eğer üye girişi yapmadıysanız üyelik ekranı açılacaktır. Daha önce e-posta adresinizle üye olduysanız, e-posta adresinizi ve sitemize üye olurken girdiğiniz şifrenizi girerek “Giriş Yap” Butonuna tıklayabilirsiniz. Daha önce üye olmadıysanız ve Facebook hesabınızda yok ise “Hemen Üye Ol” butonuna tıklayarak e-posta adresinizle kolayca üye olabilirsiniz.

Üye girişi yaptıktan sonra açılan ekranda adres bilgilerinizi girmeniz istenecektir. Adresinizi girdikten sonra ise ödeme şeklinizi seçmeniz istenecektir.

Bu sayfaları adım adım ilerleyip “Siparişiniz tamamlandı” yazısını görene kadar devam ediniz.

Telefon ile nasıl sipariş verebilirim?

Yalnızca teslimat adresi Türkiye olan ve kapıda nakit olarak ödeyeceğiniz siparişlerinizi telefon ile verebilirsiniz. Almak istediğiniz ürünün adını, ürün kodunu ve bedenini not alınız. Sonrasında 0212 605 00 46 numaralı telefondan hafta içi ve cumartesi 09:00 – 19:00 saatleri arasında siparişinizi kolaylıkla verebilirsiniz.

Cep telefonu veya tabletten sipariş verebilir miyim?

Cep telefonunuzdan da aynı şekilde üye olabilir sipariş verebilirsiniz. vipes.com.tr adresine tıklayarak istediğiniz ürünleri sepetinize ekleyin ve alışverişi tamamlayın.

Adresimi nasıl değiştirebilirim?

Türkiye teslimatlı siparişlerinizde ; kayıtlı adreslerde değişiklik işlemi sadece çağrı merkezimiz aracılığı ile yapılmaktadır. Eğer henüz sipariş vermediyseniz ödeme sayfasında “Teslimat Adresini Değiştir” butonu ile yeni adres ekleyip, siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Siparişinizi tamamladıktan sonra değiştirmek isterseniz, sipariş takip bölümünden siparişinizi iptal edip, tekrar doğru adres ile sipariş vermeniz gerekir. Çağrı merkezimizden de yardım alarak değiştirebilirsiniz.

Yurt dışı teslimatlı siparişlerinizde; kargonuzun çıkışı yapıldıktan sonra tarafımızdan herhangi bir adres değişikliği söz konusu değildir. Adres değişikliği talebinizi; mail adresinize gelecek olan takip bilgileri ile ilgili kargo şirketini arayarak talep edebilirsiniz. Kargo şirketinin adresi değiştiremediği durumlarda ise, paketiniz bölge dağıtım merkezine geri döner. Çağrı merkezimiz ile irtibata geçmeniz durumunda yeni adresiniz alınır ve bölge dağıtım merkezine paketinizin doğru adrese gönderimi için talimat iletilir. Paketiniz dağıtım merkezine ulaşıp, ilgili kayıtlar oluşturulduktan sonra tekrar dağıtıma çıkar ve yeni takip bilgileri kayıtlı mail adresinize gönderilir.

Sepetimde fazla ürün var ne yapmalıyım?

Sepetim sayfasında iken bir ürünün miktarı istediğiniz sayıdan daha fazla ise, ‘Miktar’ kısmından istediğiniz değişiklikleri yapabilirsiniz. Eğer ürünü sepetinizden tamamen kaldırmak istiyorsanız, sepetim sayfasında, seçilen ürünlerin en sağında bulunan ‘X’ işaretine tıklayıp, ürünü sepetinizden çıkarabilirsiniz.

Beğendiğim ürün stoklarda var mı?

Tüm stoklarımız sitemizde mevcuttur. Ancak ender de olsa stoklarda uyuşmazlık olabiliyor. Sipariş vermeden önce canlı destek veya telefon destek ekiplerimize stok sorabilirsiniz.

Siparişlerimi birleştirebiliyor muyum?

Siparişiniz henüz hazırlanmamış ise, aynı adresi ve aynı ödeme yöntemini seçmeniz durumunda siparişleriniz tek bir pakette birleştirilir ve ek kargo ücreti ödemezsiniz.

Nasıl üye olurum?

Siparişinizi tamamlarken üye girişi yapmanız istenecektir. Eğer henüz üye olmadıysanız aynı ekrandaki  “Hemen Üye Ol” butonuna tıklayarak üyelik işleminizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Üye olmam şart mı?

Üye olmanız hem sizin hem de bizim siparişlerinizi takip edebilmemiz açısından gereklidir. Üyelik için herhangi bir ücret talep edilmemektedir.

Üyelik ücretli midir?

vipes.com.tr üyeliği tamamen ve her zaman ücretsizdir.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Henüz kargolanmamış siparişinizi bize bildirerek iptal edebilirsiniz. Siparişiniz kargolandıktan sonra ürünü almaktan vazgeçerseniz, kargoyu teslim aldıktan sonra 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

IBAN numaramı nasıl öğrenirim?

IBAN, banka hesabınıza ait olan ve  TR ile başlayan 26 haneli numaradır. Bu numarayı hesap cüzdanınızdan, herhangi bir Atm den ya da bankanızın çağrı merkezinden öğrenebilirsiniz.

Elime geçen ürün kusurlu. Ne yapmam gerekiyor?

Vipes olarak kalite kontrol testleri uygulamaktayız. Ancak tüm ürünleri kontrol etme şansımız bulunmadığından üretici kaynaklı bir sorunla karşılaşmış olabilirsiniz. Bu durumda ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza göndermeniz halinde, gerekli kontroller yapılarak talebinize göre iade yada stoklar dahilinde değişim işlemi yapılacaktır. İade işlemleri hakkında daha detaylı bilgi için “Aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?” bölümüne bakınız.

İade süresi kaç gündür?

Sipariş ettiğiniz ürünü teslim aldıktan sonra herhangi bir nedenden dolayı iade etmek isterseniz, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade edebilirsiniz.

Banka hesabım yok kapıda ödeme ile aldığım siparişin para iadesini nasıl alırım?

Herhangi bir banka şubesinden kendinize hesap açtırabilirsiniz. İadelerinizi sadece banka IBAN numaranıza yatırabiliriz.

İademi hangi adrese göndereceğim?

Vipes Adresi Gelecek

İade ettiğim ürünün parasını nasıl alabilirim?

Banka / Kredi Kartı ile yaptığınız siparişlerinizde ücret iadesi ödemeyi yaptığınız kartınıza yapılacaktır.  Kapıda ödeme siparişlerinizde ise ücret iadesi için TR ile başlayan 26 haneli IBAN numaranızı iade talep formunda iletmeniz gerekmektedir. İadeniz onaylandıktan sonra 5 ile 7 iş günü içinde ödemeniz gerçekleşir. Konu ile ilgili mail ve sms olarak da bilgilendirme sağlanır.

Kredi kartıma yapılan para iadesi hesabımda görünmüyor ne yapmalıyım?

Bu durum bankanız ile ilgili bir durumdur. Bankanız hesap hareketlerine hemen yansıtmayabilir. Bir sonraki ay hesap hareketlerinizden ya da internet bankacılığından ilgili tutarı görebilirsiniz. Yine de görülemiyor ise konu ile ilgili kart sahibi, kartın bağlı olduğu bankanın çağrı merkezini arayarak  “chargeback-takas birimi” ile çözebilir.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Henüz kargolanmamış siparişinizi bize bildirerek iptal edebilirsiniz. Siparişiniz kargolandıktan sonra ürünü almaktan vazgeçerseniz, kargoyu teslim aldıktan sonra 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

Kargo ücreti ne kadar?

Kargo bedelimiz Türkiye içerisinde 19.75 TL’dir. 100 TL üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo hizmetimiz vardır. İadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

Siparişim ne zaman ulaşır?

Kargo ulaşım süresi sizin bulunduğunuz yere göre değişmektedir. Merkez ilçelerde ortalama 3 gün içerisinde ulaşmakta köy, kasaba yada belde de bulunuyorsanız 1 hafta içerisinde Ptt kargo ile ulaşmaktadır.

Sefamerve %95 oraninda 24 saat icerisinde ürünlerinizi kargolamaktadir. Türkiye siparişilerinizde kargo teslimatlarımız; İstanbul`a 800km mesafedeki il ve ilçe merkezlere 24-48 saat, 800km den daha uzakliklara 48-72 saat icerisinde teslim edilmektedir. Köy ve mecralara teslimatlar mobile kip ile yapilmaktadir. Bu sürelerden daha uzun sürebilir. Mucbir sebepler ve haftasonu dışında teslimat uygulamamız bu şekildedir.

Ayrıca sitemizde sağ üst köşede bulunan Sipariş Takip bölümünden kargo takibi yapabilirsiniz

Yurtdışı kargo teslimat süresi ise;  paketiniz hazırlanıp, çıkışı yapıldıktan sonra yaklaşık 4-10 gündür. Takip bilgileri, paketiniz ilgili şubeye ulaştıktan sonra kayıtlı mail adresinize gönderilir.

Sipariş takibini nasıl yaparım?

Haftasonu ve resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Teslimat adresi Türkiye olanlar için, cumartesi günleri kısıtlı olmak üzere dağıtım yapılmaktadır. Pazar ve resmi tatil günlerinde teslimat yapılamamaktadır.

Teslimat adresi Yurt dışı olanlar için, yalnızca iş günlerinde kargo şirketleri dağıtım yapmaktadır.

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş, ne yapmam gerekiyor?

Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim eder. Adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakılır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz geri döner. Kargonuzu Sipariş takip bölümünden takip edebilirsiniz.

Yurt dışı teslimatları için, adreste olmamanız yada adresinizin hatalı/ eksik olduğu durumlarda;  kargo şirketi paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren notu posta kutunuza bırakır  ya da kayıtlı mail adresinize e-mail gönderir.  Bu bilgiler doğrultusunda kargo şirketini arayarak paketinizin hangi şubede olduğunu öğrenip, size belirtilen süre içinde ilgili takip numaraları ile paketinizi şubeden teslim almanız gerekmektedir.

Kredi Kartım / Banka Kartım internet alışverişlerine kapandı. Nasıl açtırabilirim?

Yasa gereği kartlarınız ile internet üzerinden harcama yapmaya devam edebilmek için yıl sonuna kadar onayınız gerekmektedir. Bu onayı vermezseniz, internetten alışveriş yapamayacaksınız.

Kartınızın internet alışverişlerine açık kalması için;

    • ONAY (boşluk) kartınızın son 6 hanesini yazarak 3340’a SMS gönderebilirsiniz.

      444 03 33 nolu Garanti Bankası müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

      Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

    • ONAY (boşluk) kartınızın son 6 hanesini yazarak 4402’ye SMS gönderebilirsiniz.

      0850 724 07 24 nolu Türkiye İş Bankası müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

      Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

    • AÇIK (boşluk) Banka Müşteri numaranızı yazarak 4944’e SMS gönderebilirsiniz.

      444 0 444 nolu Yapı Kredi Bankası müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

      Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

    • INTERNET yazarak 8885’e SMS gönderebilirsiniz.

      444 25 25 nolu Akbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

      Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

    • INTERNET (boşluk) kartınızın son 4 hanesini yazarak 2273’e SMS gönderebilirsiniz.

      0850 222 09 00 nolu QNB Finansbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

      Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

    • HEPSİ yazarak 6635’e SMS gönderebilirsiniz.

      0850 222 07 24 nolu Vakıfbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

      Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

    • ONAY yazarak 3404’e SMS gönderebilirsiniz.

      0850 222 04 00 nolu Halkbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

      Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

    • AÇIK (boşluk) kartınızın son 4 hanesini yazarak 2941’e SMS gönderebilirsiniz.

      0850 200 06 66 nolu TEB müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

      Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

    • Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

    • ONAY (boşluk) kartınızın son 4 hanesini yazarak 2205’e SMS gönderebilirsiniz.

      0850 222 0 600 nolu ING Bank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

  • SANAL (boşluk) kartınızın son 4 hanesini yazarak 3280’e SMS gönderebilirsiniz.

    444 0 800 nolu Denizbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

    Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

Ödeme yöntemleri nelerdir?

Türkiye içi siparişlerinizi kapıda ödeme, kredi kartı veya banka transferi ile verebilirsiniz. Yurtdışında ise kredi kartı, Paypal ve banka transferi ile ödeme yapabileceğiniz gibi belirli ülkelerde geçerli ödeme seçeneklerimiz de mevcuttur. Ayrıca ödeme sayfasında siparişinizin gönderileceği ülkeye göre aşağıdaki ödeme seçenekleri de tarafınıza sunulacaktır.

Taksit Seçenekleri nelerdir?

Bonus Card,Axsess ve Maximum kredi kartlarına 100 TL üzeri siparişlerinize vade farksız 6 taksit seçeneğimiz bulunmaktadır.

İndirim kodunu nasıl kullanabilirim?

İndirim kodunu sepet sayfasında girebilir ve indirimden yararlanabilirsiniz.

Site ile ilgili önerilerimi ya da isteğimi nasıl iletebilirim?

Öneri ya da isteklerinizi https://vipes.com.tr/iletisim/ adresinden ya da iletisim@sefamerve.com adresine e-posta göndererek iletebilirsiniz.

İş başvurusunda bulunmak istiyorum, ne yapmalıyım?

Şu an herhangi bir açık pozisyon bulunmamaktadır. Ancak fotoğraflı CV / özgeçmişinizi ik@vipes.com.tr adresine mail olarak gönderebilirsiniz. İhtiyaç dahilinde tarafınıza dönüş sağlanacaktır.